Pagalba D.U.K

Tai dažniausiai mūsų klientų užduodami klausimai, kuriems paruošėm atsakymus! Jeigu nerdaote atsakymo, tai būtinai susiekite pasinaudodami gyva konsultacija arba [email protected].

Ar galima apžiūrėti baldus?

Taip, įmonės pagamintais baldais prekiaujame 28-uose salonuose Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje.

Peržiūrėti baldų salonus

Kitokių spalvų baldai

Prie daugumos baldų yra pateiktos medžio atspalvių, gobelenų nuotraukos, tuos modelius galima rinktis iš įvairių spalvų derinių. Jei nėra baldo pasirinkimo, tada jis gali būti tik tokios spalvos, koks yra nuotraukoje.

Individualių išmatavimų baldai?

Apgailestaujame, bet negalime užsakyti kitokių baldo matmenų nei nurodyta prie baldo. Rašykite mums el. laišką adresu [email protected] ir mes Jums padėsime parinkti optimalų variantą.

Komplektų iškomplektavimas?

Beveik visada galima parinkti komplektą pagal savo poreikius.

Ar pageidaujami baldai yra mano mieste esančiame „Gintaro baldai“ salone ?

Informacija apie kiekį ir vietą matoma po prekės aprašymo. Jei šios informacijos nėra pateikta tai galite sužinoti paskambinę nemokamos linijos telefonu +370 655 36654/strong> I-V 8-17val.

Pristatymo terminas?

Konkrečios prekės pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai, ją galite pamatyti prie baldo nuotraukos arba įejus į prekę.

Ar galima baldą atsiimti pačiam iš baldų salono?

Taip, galima.

Rasti artimiausią saloną

Ar teikiate baldams dviejų metų garantiją?

Visiems baldams yra suteikiama 24 mėnesių garantija. Plačiau apie garantiją.

Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?

Baldą galite grąžinti per vienus metus ir atgauti visus sumokėtus pinigus, tačiau baldas turi būti nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Plačiau apie pinigų grąžinimo garantiją.

Pirkimas išsimokėtinai

Jei pirkdami internetu pažymėjote mokėjimo būdą „Lizingu“ – bus formuojama sutartis su „SB lizingu“. Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai priima lizingo bendrovė, kuriai Jūsų užklausa persiunčiama automatiškai.

Apmokėjimo būdai

Už prekes galite atsiskaityti Jums patogiu būdu:

  • Banko pavedimu;
  • Grynais pinigais atsiimant/pristačius baldus;
  • Išsimokėtinai / lizingu;
  • Paysera elektroninių mokėjimų sistema;>/li>
  • PayPal elektroninių mokėjimų sistema.

Prekes užsakymas

Užsakyti baldus galite per el. svetainę.

Sąskaita - faktūra įmonei?

Sąskaitas faktūras išrašome visiems klientams.

Užsakymo atšaukimas?

Norint atšaukti savo užsakymą būtina apie tai pranešti mums el. paštu [email protected]

Baldų pristatymas

Dieną prieš vežant baldus paskambinsime Jums ir suderinsime pristatymo laiką. Pristatymo dieną vairuotojas susisieks su Jumis.

Baldų užnešimas

Jei pasirinkote užnešimo paslaugą, baldai bus pristatyti į namus už papildomą mokestį.

Brokuotas baldas arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, reikia pranešti mums el. paštu [email protected] arba paskambinti +370 65040711

Neatitiktį gamintojas įsipareigojęs pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo.

Noriu grąžinti baldą

Jei norite grąžinti baldą, praneškite apie tai mums (el. paštu [email protected] arba paskambinti +370 655 366 54). Svarbu, kad baldas būtų nesurinktas ir originalioje pakuotėje. Grąžinamą baldą atsiimsime per 14 d. d. Skaityti plačiau

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė. Daugiau informacijos apie slapukus.Valdyti slapukus.