Kai Jūs nesate patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus už baldą sumokėtus pinigus.
Kur kreiptis dėl prekės grąžinimo?
Jeigu prekė yra neišpakuota ir įsigyta internetinėje parduotuvėje, prašome kreiptis: [email protected] arba telefonu: +37046490400.
Jeigu prekę įsigijote fizinėje parduotuvėje, prašome kreiptis į saloną, kuriame prekė buvo įsigyta.
Jeigu baldas išpakuotas arba surinktas, prašome kreiptis: [email protected].
Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo tarpu kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
Kai grąžinama Pirkėjui nepatikusi kokybiška prekė, ją galima grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus už baldą sumokėtus pinigus, tačiau kokybišką nepatikusį baldą Pirkėjas privalo grąžinti nepažeistoje pakuotėje savo transportu į artimiausią „Gintaro baldai“ saloną.
Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo".
Internete nurodytos prekių gražinimo, pirkimo ir kitos taisyklės galioja tik internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms. Prekes įsigijus salone pirkėjas turi vadovautis taisyklėmis, kurios nurodytos Pirkimo - pardavimo sutartje bei LR civiliniu kodeksu.